donderdag 3 maart 2016

Nieuwe lezing

Op 17 april zal mijn nieuwe presentatie in Tilburg in premiére gaan. In deze lezing vertel ik over de impact die het verschijnen van 'The Goddess' in Honey Street, Wiltshire, UK in 2008 op mij heeft gehad.
Sinds het begin van mijn reis in de wereld van de graancirkels is er sprake van onwaarschijnlijke toevalligheden en synchroniciteit. Was de verschijning van de Godin puur toeval of was het heel misschien toch een cadeautje van de cirkelmakers na mijn verzoek tot manifestatie van deze vorm? Sinds haar verschijning in het veld kwam ik haar overal tegen en ben ik deze figuur intensief gaan bestuderen. Nu lijken er steeds meer puzzelstukjes op hun plaats te vallen. Het lijkt erop dat de Godin een belangrijke boodschap heeft voor de huidige samenleving. Wat wilde zij ons vertellen? Via oude beschavingen, Jung, mandala's en Heilige Geometrie probeer ik de boodschap te duiden.

Wilt u dit verhaal ook horen? Kom dan naar één van de geplande lezingen of neem contact op met mij om een avond te organiseren via annemiekewitteveen66@gmail.com.

Tijdens deze avond heb ik ook een aantal bijzondere items bij me die te koop zijn om zelf contact te maken met de kracht van de Godin.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen